Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Människor i Ditt Liv!!

Av eva-lena - 27 januari 2009 20:15

 

                                               


*Människor kommer in i ditt liv av en orsak, för en period eller för resten av livet.

 *När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur du skall förhålla dig till denna person

 *När någon kommer in i ditt liv, är det oftast för att fylla ett behov du har uttryckt.

 *De har kommit för att hjälpa dig genom en svårighet, för att ge dig vägledning och stöd.

*För att hjälpa dig fysiskt, känslomässigt och spirituellt.

*Det kan verka som om de är sända från himlen, och det är de!

*De är där för det du behöver dem för.

*Så plötsligt, utan att du gör något fel eller på en till synes opassande tidpunkt, kommer denna person att säga eller göra något som gör att ert förhållande tar slut.

Ibland dör de, andra gånger lämnar de dig. Ibland provocerar de dig och tvingar dig att fatta ett beslut.

*Det som är viktigt att förstå, är att ditt behov är mättad, ditt öde är fullbordat, deras arbete är utfört.

*Den bön du skickade till universum har blivit bönhörd, och det är nu dags att gå vidare.

*Några människor kommer in i ditt liv för en PERIOD, för att det är din tur att dela

med dig, att växa eller att lära.

*De ger dig en upplevelse, lugn eller bara får dig att le! Kanske lär de dig eller visar dig något du aldrig gjort förut.

*Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av glädje. Tro på det* Det är äkta! Men bara för en period.

*Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga upp för att få en solid känslomässig grund.

*Ditt jobb är att acceptera läxan, älska denna människa och använda det du har lärt i andra relationer och områden av ditt liv.

*Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt. Tack för att du är en del av mitt liv, antingen det är för en period eller för resten av livet.

 
 
Mona

Mona

27 januari 2009 22:22

Tack så jätte mycket för förklaringen, jag vet nu hur du menar :)

Jag har inte hunnit läsa så mkt av din blogg än, har mkt å göra nu med min släktingar. Men en dag ska jag sitta och läsa igenom den, du kommer verkligen hamna bland mina länkar, jag gillar redan din blogg! Många kramar Mona

http://sashakitty.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

31 januari 2009 14:47

Vass blogg, har också upptäckt bloggens värld och är därför ute och tittar på andras. Din blogg är en av de bättre måste jag säga även om jag inte har lusläst den. Många bra tänkvärda ord som går direkt in i en. Snyggt!
Kram =)

http://www.aforia.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva-lena - 26 mars 2009 11:07

          DAGENS GÅVA      Dagen ger dig en gåva. Den ger dig tjugofyra timmar, att använda så meningsfullt som möjligt. Låt denna dag ge dig insikt, om den fantastiska styrka du har inom dig. Låt lugn och ro infinna sig när dagen är slu...

Av eva-lena - 9 mars 2009 20:24

MÖNSTER PÅ DENNA LÄTTVIRKADE OCH MYCKET ANVÄNDBARA TREKANTSSJAL! MÖNSTER: Lägg upp med virknål nr 8 151 luftmaskor, lm i fortsättningen. Vänd och virka 1 fm maska i varje lm, varvet ut. Vänd med *7 lm, hoppa över 4 fm, och 1 fm i den 5:e fm från nå...

Av eva-lena - 4 mars 2009 07:15

        Att våga ta risker Att skratta är att riskera att framstå som en dumbom. Att gråta är att riskera att bli kallad sentimental. Att söka kontakt med en annan människa är att riskera att bli engagerad. Att visa sina känslor är att ri...

Av eva-lena - 24 februari 2009 10:41

"Pyret" v 12. Farmor igen, 1:a bilden. Fick denna bild via mms från en av mina söner, på deras lilla Pyre *L*     ...

Av eva-lena - 21 februari 2009 20:26

  Trodde väl aldrig att något kunde kännas så här!!!! Fasiken också......    JAG!!!! ÄR ju alltid den starka... Glada.... Duktiga...... ÄR JU klarar mig alltid & Kan Själv typen................ Ledsen alla,  om era illusioner om mig fallerat.......

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för att du ska må bra?
 Trygghet
 Spänning
 Att ha roligt
 Pengar
 Kärlek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards