Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Blogga ett härligt liv, världen öppnar sig!!!!

Av eva-lena - 27 januari 2009 08:29

 


Tisdagen den 27/1 Eva-Lenas blogg!
Hemma, får ta det lugnt fortfarande, nu 2:a veckan. Mitt knä behöver vila , ja även hela jag faktiskt.


Ska kanske förklara vad det är med mitt knä, även om det inte intresserar alla, så scrolla bara *L*


Jag råkade ut för en MC-olycka för 2,5 år sedan o skadade vä knä illa, korsband, meniskrar.Klarade livhanken med ca 1 meter, annars har jag landat på stenbumlingar o troligtvis varit död eller illa invalidiserad.

Har opererats 2ggr, nu fått en sekundär artros pga olyckan. vilket innebär att knäts insida slits sönder med brosk sakta men säkert och fler skrapningar av knät kommer att behövas. Jag har daglig smärta, och kan inte röra mig lika som förut, ja får tänka mig för i det mesta, men jag vill jobba så länge det går.


Jag ger inte upp!! Inte min grej, envis som den skyttekvinna jag är :)


Är därför hemma & sjukskriven i perioder då knät spårar ur som jag kallar det.

Förgyller min dag med att Blogga och läsa bloggar!
Har nu öppnat 2 st bloggar, så kul!!!

*Min nya blogg är på Aftonbladet, se : http://blogg.aftonbladet se/29043

*Den andra på : http://evalenashantostick" title="http://verk.bloggagratis.se/">http://evalenashantostick" target="_blank">verk.bloggagratis.se/">http://evalenashantostick verk.bloggagratis.se/

Så kul att kunna få ur sig kreativiteten, och skapandet som just det skrivna ordet är!

Men men jag skall väl inte bara sitta vid datorn hela dagen, men det är lätt att fastna *L*, ska ta och få igång en annan kreativitet också, min andra passion här i livet efter Min Underbara Make, jo min stick och virkning.
Kommer nog att vara lite social också, lär väl chatta lite oxå, så de inte saknar mig där*L*

Detta är dagen idag en av alla de underbara!
/Eva-Lena

 

 


 VÄLKOMMEN ATT GE ETT TASSAVTRYCK /KOMMENTAR I MINA BLOGGAR! DET UPPSKATTAS !!

Kommer strax tebax o bloggar mera



 
 
Mona

Mona

27 januari 2009 15:06

Tusen tack för din fina kommentar! Jag beklagar även din fasters bortgång! Vilken fin blogg du har, med alla fina bilder! Jag är lite nyfiken, hur du gör för att få en bild att ligga bredvid texten, som du gjort med tanten i gungstolen? Kram Mona

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva-lena - 26 mars 2009 11:07

          DAGENS GÅVA      Dagen ger dig en gåva. Den ger dig tjugofyra timmar, att använda så meningsfullt som möjligt. Låt denna dag ge dig insikt, om den fantastiska styrka du har inom dig. Låt lugn och ro infinna sig när dagen är slu...

Av eva-lena - 9 mars 2009 20:24

MÖNSTER PÅ DENNA LÄTTVIRKADE OCH MYCKET ANVÄNDBARA TREKANTSSJAL! MÖNSTER: Lägg upp med virknål nr 8 151 luftmaskor, lm i fortsättningen. Vänd och virka 1 fm maska i varje lm, varvet ut. Vänd med *7 lm, hoppa över 4 fm, och 1 fm i den 5:e fm från nå...

Av eva-lena - 4 mars 2009 07:15

        Att våga ta risker Att skratta är att riskera att framstå som en dumbom. Att gråta är att riskera att bli kallad sentimental. Att söka kontakt med en annan människa är att riskera att bli engagerad. Att visa sina känslor är att ri...

Av eva-lena - 24 februari 2009 10:41

"Pyret" v 12. Farmor igen, 1:a bilden. Fick denna bild via mms från en av mina söner, på deras lilla Pyre *L*     ...

Av eva-lena - 21 februari 2009 20:26

  Trodde väl aldrig att något kunde kännas så här!!!! Fasiken också......    JAG!!!! ÄR ju alltid den starka... Glada.... Duktiga...... ÄR JU klarar mig alltid & Kan Själv typen................ Ledsen alla,  om era illusioner om mig fallerat.......

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för att du ska må bra?
 Trygghet
 Spänning
 Att ha roligt
 Pengar
 Kärlek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards